پیام فرستادن
محصولات
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > Company news about استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-755-89230326
اکنون تماس بگیرید

استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟

2022-09-20

آخرین اخبار شرکت در مورد استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟

استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟

 

اگر در صنعتی کار می کنید که شامل محیط های کاری بالقوه خطرناک است، احتمالاً نام OSHA و ANSI را شنیده اید.هر دو سازمان نهادهای نظارتی هستند که دستورالعمل‌های خاصی را برای کسب‌وکارها، کارفرمایان و کارکنان تعیین می‌کنند تا از ایمنی در محل کار اطمینان حاصل کنند.چیزی که ممکن است ندانید این است که OSHA و ANSI، در حالی که مشابه هستند، منابع و قدرت اجرایی یکسانی ندارند.

توصیه ها و قوانین تعیین شده توسط هر یک از این نهادها گسترده است و شامل مقررات مربوط به لباس های بازتابنده است.کارگرانی که ملزم به استفاده از این نوع تجهیزات حفاظت فردی هستند باید همیشه این قوانین را رعایت کنند.اما استانداردهای OSHA و ANSI برای لباس های بازتابنده چیست؟برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر دو سازمان و مقررات خاص آنها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آخرین اخبار شرکت استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟  0

OSHA در مقابل ANSI

قبل از اینکه به استانداردهای مشخص شده توسط OSHA و ANSI بپردازیم، درک این دو موجودیت مهم است.هم OSHA و هم ANSI با رهبران صنعت و سایر سازمان‌ها برای ایجاد کدهای ایمنی کار می‌کنند که از میلیون‌ها فردی که به طور منظم در محیط‌های خطرناک کار می‌کنند محافظت می‌کند.این استانداردها قرار است از رهبری به کارگران منتقل شوند و همیشه در تمام سطوح هر شرکتی اجرا شوند.با این حال، یک تفاوت کلیدی بین OSHA و ANSI وجود دارد که درک آن مهم است - ANSIتوصیه می کنداستانداردها در حالی که OSHAاجرا می کنداستانداردها

اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA)

اداره ایمنی و بهداشت شغلی در سال 1971 توسط کنگره ایالات متحده تأسیس شد.این آژانس دولتی زیرمجموعه وزارت کار است و مأموریت آن "تضمین شرایط کار ایمن و سالم برای کارگران با تنظیم و اجرای استانداردها و از طریق ارائه آموزش، اطلاع رسانی، آموزش و کمک است."

مهمترین کلمات در این بیانیه «تعیین و اجرای استانداردها» است، زیرا OSHA منابع و قدرت ایجاد قوانین نظارتی را دارد.اگر کسب و کارها و افراد نتوانند انتظارات OSHA را برآورده کنند، ممکن است با مجازات های سختی از سوی دولت مواجه شوند.این قوانین همه چیز را از محافظت در برابر سقوط (شایع ترین استاندارد نقض شده) تا پیشگیری از غار، بهداشت و استانداردها و دستورالعمل های تجهیزات حفاظت فردی را پوشش می دهد.

موسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI)

همانطور که ممکن است حدس بزنید، موسسه استانداردهای ملی آمریکا فاقد قدرت اجرایی OSHA است.در عوض، ANSI یک نهاد غیرانتفاعی است که استانداردها را توصیه می کند.ANSI این دستورالعمل ها را توسعه نمی دهد.بلکه از طریق اجماع صنعت ایجاد می شوند و کاملاً داوطلبانه هستند.ANSI برای بسیاری از استانداردهای ANSI به سازمان‌های مستقل دیگر مانند انجمن مهندسین ایمنی آمریکا (ASSE) اعتبار می‌دهد.سازمان غیرانتفاعی به سادگی این دستورالعمل ها را برای محافظت بهتر از افراد در خطوط خطرناک کاری تبلیغ می کند.

در حالی که OSHA دارای اختیارات دولتی است و ANSI صرفاً استانداردهای آنها را توصیه می کند، این بدان معنا نیست که این دو نهاد از یکدیگر سود نمی برند یا با یکدیگر همکاری نمی کنند.در واقع، برخی از استانداردهای ANSI می‌توانند در مقررات OSHA پذیرفته شوند و به قانون تبدیل شوند.به عنوان مثال، OSHA می تواند به سادگی به اقدامات سازمان دیگری، مانند اقدامات ANSI، در مقررات خود ارجاع دهد.

علاوه بر این، OSHA می‌تواند از بند وظیفه عمومی در رابطه با یک استاندارد ANSI برای مجازات کارفرمایانی که از طریق قصد یا اشتباه، کارکنان خود را در شرایط و محیط‌های کاری بسیار خطرناک قرار می‌دهند، استفاده کند.همانطور که خواهید دید، بسیاری از استانداردهای OSHA و ANSI مربوط به لباس های انعکاسی مشابه هستند، زیرا این دو سازمان به شدت بر تحقیقات صنعتی و اجماع تمرکز می کنند.

آخرین اخبار شرکت استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟  1

استانداردهای OSHA برای لباس های انعکاسی

OSHA بیان می‌کند که هر فردی که در یک خیابان یا در کنار جاده (از جمله حق تقدم بزرگراه)، نزدیک یا روی ریل قطار یا اطراف تجهیزات ساختمانی سنگین کار می‌کند، باید از تجهیزات محافظ شخصی با دید بالا مخصوصاً قسمت بالایی بدن استفاده کند. لباس بازتابندهاین شامل جلیقه، ژاکت، پیراهن، و هودی است.

علاوه بر این، OSHA به همه تجهیزات ایمنی بازتابنده نیاز دارد تا دارای رنگی قوی و متمایز از محیط اطراف باشد، مانند نارنجی، زرد، زرد-سبز و قرمز پر جنب و جوش.علاوه بر این، در طول ساعات کار در شب، لباس بازتابنده باید نور را از همه جهات در 1000 فوت یا بیشتر منعکس کند.عدم رعایت این استانداردها موجب انضباط قانونی و جریمه خواهد شد.

استانداردهای ANSI برای لباس های انعکاسی

ANSI/ISEA 107 استانداردهایی هستند که به لباس های بازتابنده مربوط می شوند.البته، این استانداردها از نظر قانونی الزام آور نیستند مگر اینکه شما کارگر بزرگراه باشید - قانون دید بزرگراه فدرال الزامات تعیین شده توسط ANSI/ISEA 107 را به طور قانونی اجرا می کند. همه لباس های بازتابنده ANSI/ISEA باید دارای سه ویژگی یا ویژگی خاص باشند: پس زمینه فلورسنت رنگی مواد، مواد بازتابنده، و مواد با عملکرد ترکیبی، که ترکیبی از مواد بازتابنده و مواد فلورسنت است.

برای اینکه لباس مطابق با ANSI/ISEA باشد، باید در یکی از نام‌گذاری‌های زیر قرار گیرد - نوع R (جاده‌راه و کنترل موقت ترافیک)، نوع O (خارج از جاده) و نوع P (ایمنی عمومی).این نام‌گذاری‌ها بیشتر به طبقه‌بندی‌های عملکردی، از کلاس 1 تا کلاس 3 تقسیم می‌شوند. برای مثال، لباس‌های نوع O ANSI در محیط‌های کم‌خطر استفاده می‌شوند، بنابراین آنها فقط باید طبقه‌بندی عملکرد 1 را برآورده کنند. این بدان معناست که آنها حداقل نیاز را برای پارچه ها و مواد با دید بالا و برای محیط های کاری غیر پیچیده مناسب هستند.

لباس‌های انعکاسی نوع R و نوع P ANSI به‌عنوان کلاس 2 یا 3 طبقه‌بندی می‌شوند. کلاس 2 در مقایسه با کلاس 1، دید بیشتری از فرم انسان ارائه می‌کند و برای کارگران حق تقدم جاده‌ای در مناطق کنترل ترافیک موقت (TTC) در نظر گرفته شده است.کلاس 3 قابل مشاهده ترین طبقه بندی عملکرد لباس های بازتابنده است و باید شامل آستین باشد.ANSI همچنین دارای یک طبقه بندی عملکرد به نام کلاس E است که شامل پوشاک و لوازم جانبی است که استانداردهای دید را به خودی خود رعایت نمی کنند.می توانید اقلام کلاس E را با تجهیزات کلاس 2 یا 3 ترکیب کنید تا یک لباس کلاس 3 ایجاد کنید.

حداقل الزامات کلاس عملکرد 1:

  • 155 اینچ مربع از مواد بازتابنده
  • 217 اینچ مربع مواد پس زمینه
  • در نظر گرفته شده برای محیط های کاری جدا از ترافیک، با سرعت 25 مایل در ساعت
  • برای کارگرانی که وظایفشان توجه را از نزدیک شدن به ترافیک منحرف نمی کند در نظر گرفته شده است
  • به اندازه کافی پوشنده را از محیط اطراف متمایز می کند

کاربران معمولی: کارگران انبار، رانندگان کامیون، متصدیان پارکینگ

حداقل الزامات کلاس 2 عملکرد:

  • 201 اینچ مربع از مواد بازتابنده
  • 775 اینچ مربع مواد پس زمینه
  • افزایش دید در شرایط نامساعد جوی
  • کارگرانی که در نزدیکی ترافیک بیش از 25 مایل در ساعت کار می کنند

کاربران معمولی: نقشه برداران، پاسخ دهندگان اضطراری، متخصصان تاسیسات، کارگران راهسازی

حداقل الزامات کلاس عملکرد 3:

  • 310 اینچ مربع از مواد بازتابنده
  • 1240 اینچ مربع مواد پس زمینه
  • برای کارگرانی که در محیط های حاوی خطرات قریب الوقوع کار می کنند
  • از فواصل بیش از 1280 فوت قابل مشاهده است

کاربران معمولی: مانند Performance Class 2، و همچنین پرچم‌دارها

درک استانداردهای OSHA و ANSI برای لباس‌های بازتابنده می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد و میلیون‌ها دلار در مجازات‌ها و جریمه‌های قانونی برای کسب‌وکارها صرفه‌جویی کند.ما در SafetyShirtz داریمپیراهن کار انعکاسی سفارشیو محصولات مرتبط برای اطمینان از ایمن ماندن شما و همتایانتان در حین کار در محیط های خطرناک.

آخرین اخبار شرکت استانداردهای OSHA/ANSI برای لباس های انعکاسی چیست؟  2

از safeshirtz.com

 

درخواست خود را به طور مستقیم به ما بفرستید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب لامپ معدن عرضه کننده. حقوق چاپ 2023-2024 FUTURE TECH LIMITED . تمامی حقوق محفوظ است.